KOŁO dziennikarskie

Moja szkoła jest najlepsza

KOŁO DZIENNIKARSKIE

Niedziela, Listopad 4, 2018, 21:03

Z okazji Dnia Chłopaka klasy czwarte, 28 września 2018 roku, pojechały na wycieczkę do Kazimierza Dolnego. Organizatorkami tego wyjazdu były pani Marta Górka oraz paniBarbara Ignacak.

O 7.45 zebraliśmy się w budynku szkoły. Panie sprawdzały listę obecności. Potem weszliśmy do autobusu i zajęliśmy swoje miejsca. O godzinie 8.00 wyjechaliśmy sprzed budynku szkoły. Podróż trwała około półtorej godziny.

Pierwszą atrakcją był Kazimierski Park Krajobrazowy. Widzieliśmy tutaj pawie, wielką fontannę, chatkę Kubusia Puchatka, rzeźbę Tankreda i Klorynda. Rezerwat był otoczony piękną zielenią. Później pojechaliśmy na parking, gdzie czekały meleksy (elektryczne pojazdy). Przejażdżka była bardzo ekscytująca. Zwiedzaliśmy budynki spichlerzy. Byliśmy również w wąwozie o nazwie Korzeniowy Dół. W drodze powrotnej zwiedzaliśmy ruiny zamku. Wchodziliśmy na Górę Trzech Krzyży. Widzieliśmy Kościół Farny św. Jana Chrzciciela i Bartłomieja, gdzie znajdują się najstarsze organy oraz klasztor p.w. Zwiastowania Najświętszej Maryi Panny.

Po wszystkich atrakcjach czekał nas pyszny obiad. Gdy czas było już wracać do domu, każdy był zmęczony. Na pewno nigdy nie zapomnimy wrażeń z tej wycieczki.

Dziękujemy naszym opiekunom. Czekamy na więcej takich wspaniałych wycieczek.:-)

Martyna B.

i zespół koła dziennikarskiego

podgląd zdjęć: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8

Brak komentarzy.
(*) Pola obowiązkowe

KOŁO DZIENNIKARSKIE

Liczba odwiedzin: 10285888
Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.